Saturday, October 15, 2011

Test du 50mm









11 comments:

Anonymous said...

J'aime beaucoup tes photos et ton blog en général !

Anonymous said...

merci pour ton passage! tu fais de jolies photos :)

Anonymous said...

Tes photos sont superbes!

Anonymous said...

magnifique blog, beaucoup de creativité et d'originalité
j'adore le style et les attitudes
bravo a ta soeur pour ses creations!
s

Zweiteiler said...

a great outfit! I love the detail on your shoes!

crystal

Unknown said...

Wow, a beautiful outfit!!:D I'm totally in love with your shoes and the glitter detail!!:D

Stop by some time:D

xxx

Mia's Little Corner

Pelliculeee said...

Un shooting au couleurs douce, très jolie , ma préféré la troisième sans hésitation, par contre un seul bémol je trouve c'est la dernière photo, je trouve dommage de voir l’étendage sa gâche le décor de la photo.

Girl Lilikoi said...

You have beautiful photos. I especially loving the sequin top matching with that cute glitter back shoes.

Most of your photos art direction is really good. I really enjoy your blog. Im following =)

Lali said...

So many amazing pictures!!

Miss Zaza said...

je decouvre ton blog, j'aime bcp !
parcontre c'ets compliqu" pour laisser un commentaire , la fenetre depasse
sur la droite

Anonymous said...

pretty amazing style!
love your hair!
xoxo